dinsdag 19 februari 2019


Maxime in de stad

We zagen Maxime aan een bankje in haar handtas.
We gingen naar haar toe en we vroegen of we ze mochten interviewen.
We mochten haar interviewen, dus we begonnen.
We vroegen wat haar kleine gelukje was.
Ze houdt van ‘s ochtends opstaan en dan een koffie drinken.
Ik vind dat een goede start voor de ochtend .
Ze werkt thuis en dat vindt ze best leuk, ze kan overdag in de stad rondlopen.
Ik zou later ook wel thuis willen werken omdat je dan tussendoor een drankje kan pakken.

Groetjes: Quinten, Jonas, Joaquin.


Lobke haar ochtend

We zagen Lobke stappen en we vroegen of we haar mochten interviewen.
Het mocht van haar en we begonnen.
We vroegen wat haar kleine gelukje was in het leven.
Ze zij ’s ochtends naar de zonsopgang kijken.
Ik vind dat ook heel mooi zeker met een drankje.
Een lekker kommetje cornflakes vindt ze ook lekker.
Ik eet thuis ’s ochtends meestal granola met wat fruit.
Ze heeft ook twee huisdieren een vis en een konijn.
Ik heb ook twee konijnen en ze zijn heel schattig.

Groetjes: Quinten, Jonas, Joaquin.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten