dinsdag 3 oktober 2017

Afbeeldingsresultaat voor minion                                                                Dinsdag 26/09/2017



 WE VROEGEN VANDAAG AAN MENSEN IN LEUVEN WAT HEN GELUKKIG MAAKTE


''Wat mij gelukkig maakte deze week was een ontbijtje van mijn man.Het was een lekker ontbijtje met spek en eieren.'',zei Tina Janssens.

''Wat mij gelukkig maakte, is mijn lekkere warme koffie deze morgen'',zei Sara Tangen.

''Wat mij gelukkig maakte was dat de les goed was gegaan vandaag op school'',zei Sofie Karlier.


''Wat mij gelukkig heeft gemaakt is dat ik mocht wakker worden vanmorgen,dat ik gezond ben en dat ik een zoon heb waar ik heel blij mee ben het is een hele lieve jongen.'',zei Deborah Kauwenbergs.

"Wat mij gelukkig heeft gemaakt is dat ik niets mankeer en niet (ernstig) ziek ben en dat ik graag en goed met mensen om ga en ik naar school kan gaan, want andere mensen/kinderen kunnen dat niet.",zei Mathieu Balbo redacteur en interviewer van de blog.

"Wat ons gelukkig heeft gemaakt is dat we elkaar heel toevallig zijn tegengekomen vandaag met de fiets en we samen met de fiets door Leuven  kunnen rijden en we nu op weg zijn naar de bloemenwinkel.",zeiden Elisa Kluzen en Elke Vardier.

Afbeeldingsresultaat voor minion     "Wat mij vandaag gelukkig heeft gemaakt is dat ik gisteren  ben verjaard.",zei Noah Lambrechts.
 
"Wat mij vandaag gelukkig maakt, is dat ik vandaag 26/09/2017 verjaar.Ik ben juist terug gekomen van een lekker ontbijtje samen met mijn man van een cadeaubon van mijn kinderen.Ik word vandaag namelijk 65 jaar.",zei Gerda.

"Wat mij gelukkig heeft gemaakt vandaag is dat het mooi weer is voor de tijd van het jaar."
En meneer de slager wat vindt u van u werk?
Gerelateerde afbeelding"Van mijn werk??? Dat maakt mij gelukkig,tja ik heb het namelijk zelf gekozen (lacht).Ik doe dit elke dag met een grote glimlach.",zei één
van de slagers van bij "Rondou".

"Wat mij gelukkig heeft gemaakt is dat ik vandaag aan mijn prentenboek heb gewerkt dat bijna gepubliceerd gaat worden.Het gaat over een vuurvliegje genaamd Len waarvan het kontlichtje niet meer brandt en mijn boodschap is dat ik wil meegeven dat iedereen naar zijn of haar talenten moet zoeken en iedereen daar blij van wordt.En wat ik ook nog wil        meegeven is dat het vandaag ook nog heel mooi weer was.",zei                             Marleen Rosiers.
Afbeeldingsresultaat voor vuurvlieg
"Wat mij vandaag gelukkig heeft gemaakt is dat het zonnetje scheen,ik werk samen met Marleen Rosiers. Ik hoop dat onze business begint te draaien met ons eerste boek Len,dat mijn 3 kinderen gezond zijn en het belangrijkste van al dat ik terug ZERO CHOCOLADE heb (lacht samen met Marleen),.....Je kan onze website ook terug vinden op het internet "www.talentindeklas.be",zei Kirsten Winnelinckx.

"Wat mij vandaag en deze week blij heeft gemaakt is dat het heel mooi weer is,dat ik  hele productieve dagen op het werk heb gehad. Ik werk namelijk bij "Asco" dat is een bedrijf dat vliegtuigonderdelen maakt en herstelt,en dat ik daarstraks een heel positieve vergadering heb gehad met mijn baas,en dan het thuiskomen bij mijn vriendin en haar kindje is ook altijd leuk, dus dat is het zo een beetje......Maar het dingetje dat niet leuk is dat ik al 2 dagen een hele zware verkoudheid heb.",zei Joris Bosmans of voor de vrienden Bossie.

"Wat mij gelukkig heeft gemaakt is dat ik lekkere mosselen heb gegeten en dat ik de fiets van mijn dochter heb kunnen herstellen.",zei Huug Valckenaers.

"Waar ik blij van word is, dat ik kan sporten.Ik speel voetbal en doe bmx. Ik kan dat heel goed bmx, want ik heb al één wedstrijd gespeeld en bij de voetbal scoor ik heel veel.",zei Bente Valckenaers van 6 jaar.

"Waar ik heel blij van geworden ben is veel om op te noemen. Vooral omdat we op school nu veel knutselen en timmeren. We hebben een spinnenweb getimmerd en nu gaan we nog een spin knutselen om op het spinnenweb te plaatsen en ik denk wel dat ik het ,als het af is, heel mooi ga vinden.",zei Tille Valckenaers van 8 jaar.

"Waar ik blij van geworden ben, is dat ik een 'lachende gezichtjeskoek' heb gekregen van mama en ik  die nu aan het opeten ben en het is heel lekker.",zei de papa van Hasse Valckenaers van 2.5 jaar.

  Afbeeldingsresultaat voor mini bn met
                           
                                                      reporters:Eline Dewit-Vanhaelen en Mathieu Balbo


                                               TOT HET VOLGENDE ARTIKEL








Geen opmerkingen:

Een reactie posten