maandag 16 oktober 2017


Vandaag gingen we op stap in Leuven om mensen te interviewen.
Er kwamen leuke gesprekken uit de bus.
Hier zijn er een paar:

Greta:

Wat maakte u al blij vandaag?
"Het wakker worden en een lekkere douche nemen, dat was echt geweldig!"
En is er misschien nog iets wat u blij kan maken vandaag?
"Pfff, ik word van veel zaken vrolijk ... . Ja, naar het werk gaan is wel leuk!"
Oké, dankjewel mevrouw. Nog een fijne dag verder!

Lus:

Wat maakte u al blij vandaag?
"Eh, een beetje vanalles. Ik vond de mist deze ochtend wel mooi, toen die boven de velden hing. Dat vond ik wel magisch."
En is er misschien nog iets wat u blij kan maken vandaag?
"Oei, dat is een moeilijke vraag, daar moet ik even over nadenken. Ik denk dat ik blij zal worden als de dag nog goed zal aflopen."

Leonie:

Wat maakte u al blij vandaag?
"Eh, ik ga straks naar mijn kleinkinderen. De jongste heet Marie en is 6 jaar. Het andere meisje heet Louise en is 8 jaar."
Zijn het brave meiden? "Ja hoor, ze zijn heel braaf!"

 Reporters: Karlijn en Victoria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten