maandag 16 oktober 2017

  Voor het Plusproject zijn we Leuven ingetrokken en hebben we verschillende mensen geïnterviewd! Benieuwd naar wat zij te vertellen hadden? Blijf dan zeker lezen!

 

We interviewden Greta

Wat heeft u vandaag al blij gemaakt?
Een beetje van alles zei ze, het vroege opstaan en een lekker warme douche nemen.
En dan met volle moed in de kleren springen! Dat maakt mij gelukkig een dag zo te kunnen starten! Wat mij ook altijd blij maakt is naar het werk gaan en dat ik daar andere mensen ook blij kan maken. Dat is een heerlijk gevoel!😃♡♡  

Reporters: Karlijn & Victoria


Ook interviewden we Robin
Wat was uw kleine geluk vandaag?
Een boterham met ei 😃! Dat is een zeer klein geluk, ik weet het, maar echt wel overheerlijk💖 Dat eet ik altijd bij mijn lievelingsbakkerij Vangrootloon. Ik kom er net vandaan en dat is toch wel de beste manier om de dag te starten; een lekkere boterham met ei! Maar mijn lievelingseten is zonder twijfel pizza! Alle pizza's zijn gewoon lekker. Het enige wat echt niet thuis hoort op een pizza is ananas. Ik ga ook vaak pizza eten in Leuven ik zit hier nu eenmaal op kot. Maar het liefst ben ik toch nog altijd in mijn thuisstad, Lanaken.

Reporters: Karlijn & Toni

Geen opmerkingen:

Een reactie posten