maandag 16 oktober 2017

Op zoek naar het kleine geluk in Leuven.

Vandaag trokken Jens en ik de straten van Leuven in om het klein geluk van de mensen te ontdekken ...


Na een beetje zoeken vonden we de de enthousiaste Vera uit Rekem en Astrid uit Kessel-Lo. Allebei waren ze enorm blij dat ze weer een nieuwe dag mochten meemaken! Beiden vinden ze het leven te kort om te klagen en treuren.
Van elke dag proberen ze iets moois te maken, ook al is dat soms niet gemakkelijk ... Echte levensgenieters!


Wat later vonden we de gelukkige Beatrijs al wandelend door de stad. Beatrijs is enorm blij dat haar zoon met een goede start aan het schooljaar is begonnen. Als moeder vond ze dit een heel spannend, maar nu is ze zeer trots dat haar zoon door een roze bril kijkt!


Een paar dagen later deden we exact hetzelfde. Toen vroegen we aan Sophie wat haar klein geluk was. "De verkwikkende douche en het lekkere ontbijt van deze morgen zorgden voor een goed begin van de dag!" Vervolgens toonde ze ons een boek over Istanbul. "En dit boek ook, ik ga namelijk binnen een paar maanden naar Istanbul." Toen bleek dat ze er samen met haar zus naartoe ging. "Ze werkt bij Artsen Zonder Grenzen en gaat daar voor 3 maanden mensen verzorgen, en ik ga mee!" lachte ze. 

Spijtig genoeg komt aan alles een einde en moesten Jens en ik terug met onze andere collega's naar school ... . Jens en ik vonden het allebei een superleuke ervaring en willen het zeker opnieuw doen! 
Afbeeldingsresultaat voor keep calm and be happy


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten