maandag 16 oktober 2017

                                                       
      We vroegen vandaag, dinsdag 10 oktober, aan voorbijgangers in Leuven wat hen gelukkig maakt.

  "Wat mij vandaag gelukkig maakt is dat het vandaag niet regent, ik naar Leuven kan komen en ik straks mijn kleinkind ga ophalen", zei Helga Lakiere.

Afbeeldingsresultaat voor minions               "Wat mij vandaag gelukkig maakte is dat ik vandaag ben kunnen opstaan en dat ik met mijn fiets naar mijn werk ben kunnen komen. Ik werk namelijk bij de apotheker en ik doe mijn werk ook heel graag", was het antwoord van Hilde Theunckens

Afbeeldingsresultaat voor minions"Wat mij vandaag gelukkig maakte is dat ik mijn werk graag doe en ik werk in een café als bediende en kok", zei Tilke Vraucrieh

"Wat mij vandaag gelukkig maakte is dat mijn gezondheid goed is en de aanwezigheid van mijn 10 kleinkinderen. Ik naai ook graag!", zei Marie-Louise Van Tongelen.

"Wat mij vandaag gelukkig maakte zijn mijn vrienden, mijn lief en cornflakes (lacht)", zei Geeraerts Romy.

"Wat mij elke dag opnieuw gelukkig maakt is mijn zoontje Gabriël van 1 jaar. Door te lachen maakt hij mij altijd blij", zei Wendy Vloeminck.

"Wat mij vandaag gelukkig maakte is dat al mijn kleinkinderen naar de universiteit gaan. Ook ik ben nu op weg naar een cursus aan de universiteit, speciaal georganiseerd voor oudere mensen", vertelde Gustaaf Rousseau ons.

"Wat mij vandaag gelukkig maakte zijn mijn kind en mijn man en dat het mooi weer is! Ik ben heel blij dat ik trots kan zijn op mijn kinderen", zei An Delca.

"Wat mij vandaag gelukkig maakte is dat ik verjaard ben, ik toffe boeken heb gekregen en ik daarna met mijn kinderen iets ben gaan eten", zei Thomas Janssens.

"Wat mij vandaag gelukkig gemaakt heeft is mijn hond omdat ze altijd blij is als ze mij ziet! Straks ga ik iets met mijn tante eten en ook daar kijk ik naar uit!", was het antwoord van Nikè Verbesselt.

Afbeeldingsresultaat voor minions"Wat mij vandaag gelukkig heeft gemaakt is dat ik naar mijn werk ben kunnen gaan. Ik werk als vrijwilliger in Kadoc", zei Jean Verbiest.

"Wat mij vandaag gelukkig maakt is dat het niet regent! Ik doe mijn werk graag en ook daar word ik gelukkig van. Ik werk namelijk al 30 jaar in een slagerij en ik doe het dus heel graag, omdat ik veel onder de mensen ben", zei Chantal Engelaere.

"Wat mij vandaag gelukkig maakte is alles wat klein is. Ik vind dat geluk in de kleine dingen zit. Zoals bijvoorbeeld jullie die mij nu iets vragen. Dan denk ik dat ik jullie ook blij kan maken en dus ben ik daardoor ook gelukkig", zei Anja Dewinne


                  

                 Reporters: Eline Dewit-Vanhaelen en Mathieu Balbo

Afbeeldingsresultaat voor minions

                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten